Hoşgeldin Bebek!

Demiştim ya benden 1,5 yaş büyük bir ağabeyim var. Üst üste olmuşuz biz. Annem çok sıkıntı çekmiş. Ağabeyimle küçükken birbirimizi yerdik. Acayip rakiptik evde. Büyüyünce değişir dediler, büyüyünce de pek değişmedi.

Ağabeyimden önce evlenerek ona bir gol attım. Altı ay sonra rövanşını aldı. Aileye ilk torunu vererek popüleritesini artırdı. Ben de durur muyum? Tek seferde bir çift doğurarak kendisine tur bindirdim. Artık böyle gider, beni geçemez diye düşünürken ağabeyim 2-2 yaparak durumu eşitledi. Bugün öğlen bir kez daha hala oldum. Süt oğlumdan sonra minik bir de kızımız oldu.

Şimdi dilimde birçok dua var. Birincisi inşallah minik bebeğimiz analı- babalı, ağabeyli büyür. Çok güzel bir kaderi olur. Yavrularımla kardeş gibi olur. Öteki duam da şu inşallah bu çekişme 2-2 berabere biter. Açıkçası yenilmek de istemiyorum; yenerim diye de tırsıyorum. Ve pek tabi ki inşallah bebek bana benzeyerek ağabeyime bir ömür boyu “sevmediğin ot” sendromu yaşatır. Pis miyim neyim? Nihahahaha

oğlum, kızım, sütoğlum

16 Yorum (+add yours?)

  1. Hale
    Haz 22, 2012 @ 18:55:43

    Ahmii nin ellere bak oda sütoğlana rakip 🙂

    Cevapla

  2. kaktus
    Haz 22, 2012 @ 19:14:43

    Allah anali babalı büyütsün yeni bebeği. Çok güzel bir kare Allah ayırmasın…

    Cevapla

  3. yasemin
    Haz 22, 2012 @ 19:48:03

    darısı başıma :)hayırlı olsun secce hala..bakalım kız hangi halaya çekecek

    Cevapla

  4. Sibel Opoka
    Haz 23, 2012 @ 14:08:58

    Allah anali babali buyutsun.Secce senin ailende ikiz bebek sahibi olan var mi ? yoksa sen ilk misin ?

    Cevapla

  5. barisingunlugu
    Haz 25, 2012 @ 12:13:26

    Hayırlı olsun, Allah analı babalı büyütsün. Bebeciklerin yanındaki kim, sen misin yoksam?

    Cevapla

  6. barisingunlugu
    Haz 25, 2012 @ 12:29:12

    Ne kadar genç bir teyzen varmış, kimse heyecan yapmayınca sen olmadığını anlamıştım ama yine de bir sorayım didim:))

    Cevapla

  7. evden eve nakliyat
    Haz 25, 2012 @ 17:50:36

    ALLAH ANA’lı BABA’lı büyütür işALLAH

    Cevapla

  8. GlsmGk
    Haz 25, 2012 @ 19:21:05

    2 bebeye yetti bir de yeğenini mi emzirdin! Vallahi helal olsun ne sütmüş maşallah… 🙂

    Cevapla

Yorum bırakın

Blog Stats

  • 148.437 hits