Teknik Aksaklık

Anacım, şu yazıyı yazabilmek için 9 kez intihar girişiminde bulunup 17 kez de cep telefonumu duvara çakmanın eşiğinden döndüm. Allah cezasını versin şu cep telefonlarının. En sonunda pes edip komşuya çıkıp onun bilgisayarını kullanmaya karar verdim. Burada da altı yaşında bir veledin elinden bilgisayarı almak için yolundum. Yani çektiklerimi görüyorsunuz.  Diyeceğim o ki bu aralar teknik bir aksaklık yüzünden bilgisayarım yok. Durum ne zaman düzelir bilmiyorum. En kısa zamanda halletmeye çalışıyorum. Sizin için feysime bir video koydum. http://www.facebook.com/birkizbiroglan buradan bakabilirsiniz. Hazır eliniz deyip de girmişken bi de sayfamı beğenmeyi unutmayın, anacım.

Selamlar, sevgiler

Teşekkürler

Dün bloğa yazımı ekledim. Yazacak yeni hikâyeler edinmek için bebeleri hazırladım, arkadaşa gittim. Oradan babaannelerine geçtim. Akşam evime döndüm. Bilgisayarı açtım. Mailime girdim ve şok oldum! Yüzlerce mail. “Ne oluyoruz yav” dedim, bir baktım ki bloğumla ilgili yorumlar, yeni takipçiler, bildirimler…. Meğer bazı yazılarım dün gün boyunca onlarca kez farklı yerlerde paylaşılmış. Bu da binlerce hit olarak bana geri dönmüş. Çok mutlu oldum. Yazılarımı paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum. Paylaşımlarının devamını bekliyorum hehe. Yeni arkadaşlara hoş geldiniz, güle güle okuyun diyorum. Eski arkadaşlar da sakın bir yere sıvışmasınlar, yoklama alacağım, ona göre!

Sevgiler

Acil Durum Yemekleri

Son postum sayesinde süper acil durum yemekleri öğrendim. Paylaşanlara teşekkür ederim. Kim bilir daha neler vardır sizde:) Amerika’yı yeniden keşfetmek yerine, sizden akıl almak en mantıklısı. Sahi sizin acil durum yemekleriniz ne? Lütfen benimle paylaşın, beni şu dertten kurtarın.

Kader Anı

Geçen cuma yardımcı ablamız ayrıldı. Henüz yerine kimseyi bulamadım. (Bu arada yardımcı olmaya çalışan arkadaşlara teşekkür ederim. Açıkçası çok yakın çevremden birini arıyorum. İnşallah bulurum.) Şimdiye kadar yarım günden fazla ikizleriyle baş başa kalmamış bir anne olarak, önümüzdeki birkaç saat içinde bir değişiklik olmazsa, yarından itibaren 21 aylık bebelerime tek başıma bakıyor olacağım. İşte ben pazartesi sendromu diye buna derim!

Daha fazla

Okuyucuya açık tehdit!

Anacım, zamanında öğretmenlerimin notu kıt derdim, takdiri teşekkürü hep bir puanla kaçırırdım, ama maşallah sizin de bizim hocalardan bir farkınız yok. Yani bakıyorum her yazı yüzlerce kez okunuyor, yazının altına bi dene yıldız veren çıkmıyor, bi sağda solda paylaşan çıkmıyor, bi dene beğenen çıkmıyor! Kabul ediyorum, her yazıya verilen ilk 5 puan bana ait. Bekliyorum ki görür de örnek alırsınız diye. Yok anacım nerdeeee… Şükür birkaç tane nihohaha çok güldük falan yazan var da keyfim yerine geliyor. Biraz zoraki olacak ama bari ucundan kıyısından katılın siteye. 5 veremiyorsanız da 3 verin. Valla moralim bozuluyor, yazasım kalmıyor. Ona göre!

Duyuru: İkizlerine tek başına bakan anneler, bize de vakit ayırır mısınız?

Bloğuma arama motorundan uğrayanların pek çoğu “ikizlere tek başına nasıl bakılır” türevinde şeyler yazarak geliyorlar. Sanırım ikiz annelerinin ya da anne adaylarının en büyük endişelerinden biri bebekleri büyütürken kimin yardım edeceği. E haklılar da. Ben iki kişi bakmayı beceremiyorum, tek başına nasıl bakılacak? Ücretle birini çalıştırmak zor. Sürekli yardım edecek birini bulmak daha zor. Ben elhamdülillah çok şanslı bir insanım. Canım annem hep yanımdaydı. Teyzem, babam, kardeşlerim, eşimin ailesi, arkadaşlarım, komşularım… sürekli yardım eden birileriyle bu günlere geldik. Allah hepsinden razı olsun. Ama benim kadar şanslı olmayanlar da var. Bu durumda ne yapıyorlar, nasıl baş ediyorlar, benimle paylaşırlarsa ben de diğer merak edenlerle paylaşırım. Sizden istirhamım, eğer ikizlerinizi kendi başınıza büyütüyorsanız vaktiniz olduğunda aşağıdaki sorulara cevap verip birkizbiroglananasi@yahoo.com adresine göndermeniz. Sormak istediğiniz başka soru olursa yorumlara yazabilirsiniz, hemen eklerim. İnternet nimetini kullanalım, birbirimizin tecrübelerinden yaralanalım.

Daha fazla

Blog Stats

  • 147.960 hits